حال چرخ‌دنده‌های ذهنت چطوره؟

این‌روزها هر کاری میخوام انجام بدم هر چیزی که میخوام بنویسم حس می‌کنم سانتی‌مانتاله. منم متنفر از سانتی‌مانتالیسم. قبلنها این‌ها رو پیش‌بینی می‌کردم که بالاخره این‌طوری میشم. بهتره آدما پیش‌بینی نکنن یا دست‌کم پیش‌بینی‌شون به واقعیت نرسه. آینده همونطور که خوبه بد هم هست. کابوسها تو آینده اتفاق می‌افتند. بخصوص برای اونهایی که زیاد فکر میکنند.
- با خودم فکر میکنم کاش یه بمب داشتم مینداختم تو لونه‌ی سانتی‌مانتالیسم بعدش میرفتم دوچرخه میخریدم میرفتیم تو پارک چیتگر سوار می‌شدیم.
- من از ادا درآوردن متنفرم، از تظاهر متنفرم، از جانماز آب‌کشیدن متنفرم، از بی‌برنامه‌گی از عقب افتادن حقوق از فقر از عدم تمرکز از پادر هوایی متنفرم. این‌روزها آنقدر متنفرم که حتی یادم میرود که کی و چی و کجا رو دوست دارم.
- آینده میتونه چیز ترسناکی باشه چون آدم تو آینده پیر میشه. گیرم دلت جوون بمونه. ولی خیلی چیزها به دل نیست.
- بی ربطه اما «مرسو» تو بیگانه‌ی آلبر کامو دقیقا روزِ بعد از مرگ مادرش رفت با یه زن خوابید و عصرش فیلم پورن دید.